Palvelumme

Toteutamme viestintäprojektit tehokkaasti avaimet käteen -periaatteella.

pawel-czerwinski-tMbQpdguDVQ-unsplash

01

Suunnittelu

Autamme yrityksiä ja yhteisöjä viestinnän suunnittelussa, viestintästrategian laatimisessa ja perusviestien määrittelyssä.

Tarjoamme viestinnän valmennusta johdolle ja asiantuntijoille viestinnän strategisesta suunnittelusta käytännön toteutukseen.

Meillä on vuosikymmenien kokemus eri toimialojen liiketoiminnasta ja siitä kuinka toimintaa voidaan tukea oikeanlaisella sidosryhmäviestinnällä.

02

Julkaisut ja sisällöntuotanto

Toimitamme kokonaisia julkaisuja ja yksittäisiä juttuja eri julkaisualustoille. Alustalla Princeps – Issuu on esimerkkejä tekemistämme julkaisuista.

Vahvuuksiamme on vankka journalistinen ammattitaito, luova graafinen suunnittelu ja tehokas julkaisuprosessien hallinta.​

Vaalimme hyvää suomen kieltä ja ammattitaitoisten kääntäjiemme avulla viestit välittyvät oikein eri kielisille kohderyhmille ja markkina-alueille.

03

Mediasuhteet

Toimitamme asiakkaidemme viestit eri medioihin soveltuviksi tiedotteiksi niin kotimaassa kuin ulkomaille.

Tunnemme journalistiset vaatimukset ja ymmärrämme median tavat toimia.

Kiteytämme asiakkaidemme viestit kiinnostaviksi sisällöiksi, jotka ylittävät median uutiskynnyksen.

04

Virtual Reality -esittelyt

VR:n avulla voi esitellä yrityksen tuotantotiloja, tuotteita tai palveluja etänä ja katsoja, tai paremminkin kokija, tuntee olevansa itse kohteessa. VR-laseilla katsottavat 360-esitykset sopivat hyvin esimerkiksi messuille tai kun asiakas halutaan vakuuttaa myytävästä tuotteesta vaikkapa toisella puolella maapalloa.

Toteutamme VR-esittelyt asiakkaan yritysilmeen mukaisesti joko 360-videoina tai 360-stillkuvina. Tuotanto sisältää käsikirjoituksen, kuvaukset, editoinnin ja valmiin VR-esityksen toimittamisen.

Olemme Suomessa edelläkävijä VR-tuotannossa ja toteuttaneet VR-esittelyjä vuodesta 2016 lähtien eri toimialoille. Voit katsoa esimerkkejä 360°-videoista YouTube-kanavallamme ja tässä on yksi esimerkki interaktiivisesti VR-ympäristöstä.